Ko sem se pred štirimi leti odločal, kaj naj si kupim, motor ali skuter, sem obiskal kar nekaj prodajnih salonov in si ogledoval predmete mojih sanj. Ker je preteklo že skoraj 30 let, odkar sem bil motorist, sem bil malo v skrbeh, če sem še dovolj spreten za vožnjo z motorjem. Ker me "cestaki" nekako niso pritegnili, sem se ogledoval bolj v potovalnem segmentu. Potem pa se mi nekega dne zazdi, da bi se najbolje počutil na skuterju, seveda »ta velikemu«, ki je uporaben

akrapovic2

Na področju dodelave maxi skuterjev v zadnjem času precej pozornosti namenjajo tudi v Ivančni Gorici pri svetovno znanem izdelovalcu izpuhov. Odločili so se, da za najbolj prodajane modele skuterjev v Evropi, pripravijo tudi svoje izdelke.  Za nekatere modele sicer še ni tehničnih podatkov (tabel) saj so še v pripravi, lahko pa rečemo, da proizvajalec navaja (odvisno od modela) povečanje moči od 0,5 do 1,5 KS ter nekaj boljši navor (točne podatke najdete na strani proizvajalca).

Ena bolj uporabnih stvari na MP3 je velik ter uporaben prtljažni prostor, do katerega se dostopa z dveh strani: pod sedežem in zadaj pod prtljažnim pokrovom. Oba prostora sta med sabo povezana. Kljub temu da lahko zadaj spravim mojo preklopno čelado, pod sedež pa še eno, potem zmanjka prostora za še kakšno (večjo) malenkost. Zato začne maksiskuterist prav kmalu razmišljati o dodatnem prostoru.

Te primerjave bodo morebiti v pomoč vsem tistim lastnikom Hond Silver Wing, ki so pred odločitvijo o menjavi sprednjega stekla (op.a.:"šipice" v nadaljevanju) . 

sw25_Givi3_screens_compare

Prav te informacije sem pred časom zaman iskal tudi sam. Višine, ki jih podajajo posamezni proizvajalci nam nekako ne povedo ali bo določen model zadovoljil naše potrebe. Informacije, ki jih najdemo po raznih forumih pa nam ne dajo teh informacij, kar lahko vidimo le ob primerjavi slik. 

Gilera_NEXUS_300ie_2Ja sam se za kupnju odlučio prvenstveno zbog agresivnog izgleda samog skutera. Iz palete boja koje su bile u ponudi odlučio sam se za crvenu, koja mi se na cesti čini uočljivija od crne ili tamno plave. Nakon uplate slijedilo je dugih 3 mjeseca čekanja da skuter dođe do prodavača, jer je sezona bila tek u početku i nije ih bilo na stanju. Naravno da sam uplatio  250 ccm no dok je došlo vrijeme isporuke prestao se proizvoditi i nije bilo druge nego kupiti 300 ccm.

Zakaj menjava?

sw12_214DT_beforeNajprej sem originalno Hondino sprednje steklo zamenjal z GIVI 214DT, ki je bilo dosti višje od prvotnega. S tem sem odpravil turbolenco v višini čelade, pa tudi vidno polje se je povečalo, saj se mi je pri originalni šipici, pogled lomil ravno na samem zgornjem robu šipice. Sama šipica  GIVI 214DT nudi zelo dobro veterno zaščito, tako za telo, roke, predvsem pa za glavo, saj v celoti zaščiti voznika. Zgornji rob 214DT je nad pogledom voznika, ki in več omejen, kot pri originalu.