carphotomobil.com_Burgman2

Sem lastnik SUZUKI BURGMAN AN 650 EXECUTIVE, letnik 2007. Pred odločitvijo o nakupu sem o njem iskal najrazličnejše informacije po maxi skuter forumih (domačih in tujih), kjer so lastniki Burgmanov - ljubkovalno imenovani »burgiji«... vsi bili zadovoljni z nakupom in niso mogli prehvaliti njegovih dobrih lastnosti.

Da bi vsem bodočim kupcem bila odločitev o nakupu lažja, sem vse te ugotovitve in mnenja zbral z namenom, da vam, kot dolgoletni voznik Burgmana 650, le-tega predstavim v celoti.

 

Mit o tem... ali je naj "MAXI"...?

Sama oblika Burgmana AN 650 Executive kaže, da je ekstravaganten in da s svojo velikostjo in dolžino (226cm) dokazuje svojoblogspot.com_01 pomembnost na cesti. Njegova oblika in izgled v veliki meri spominjata na kralje med potovalnimi motorji (Honda GOLDWING, BMW, Harley Davidson,...). Pa vendar sodi Burgman v skupino maxi skuterjev, kjer seveda izstopa tudi med vsemi maxi skuterji, kot so Honda Silver Wing, Aprillia Atlantic, Piaggio X9 in drugi.

Po moči motorja je s svojimi 650ccm drugi najvišji po »kubikaži« v razredu maxi skuterjev  (če upoštevamo Gilero GP800 ) kar se opazi tudi pri vožnji, ko brez težav (tudi v dvoje in s prtljago) z lahkoto prehitiš kakšno počasnejše vozilo.

totalmotorcycle-com_Burgman650E_ABSSama preglednost armaturne plošče, kot tudi vseh dodatnih stikal na krmilu, je odlična in v vidnem polju voznika. Fiksna ogledala (tudi električno zložljiva) pripomorejo k malenkost nižjem pogledu »nazaj«, ampak so vključena v samo obliko in imajo tudi vlogo usmernika zračnih tokov pri vožnji. Električno nastavljiva šipa omogoča voznikom tega lepotca nastavitev poljubne višine kar med vožnjo. Prava višina bo tudi odpravila direktni veter v čelado in s tem tudi k manjšemu šumenju v čeladi.

 

 

Prostornost

celade_burgi_3Prostora burgiju res ne manjka, saj največji prostor je pod sedežem (cca 56 litrov). V ta prostor je možnocelade_burgi_2 spraviti tudi dve preklopni čeladi velikosti XXL (kot je vidno na sliki) ter še ostane prostora za rokavice in kake malenkosti. Pohvali se lahko tudi s kar tremi manjšimi odlagalnimi prostori v okolici krmila: dva oddelka levo in desno od krmila za majhne potrebščine in prostor pod krmilom, kjer je tudi 12 V DC vtičnica. Z dodatnim kovčkom na zadku burgija pridobimo še dodatni prostor. Seveda je možno prostor še dodatno nadgraditi z montažo stranskih kovčkov in pa z uporabo različnih potovalnih torb. Skratka, burgi je res skuter z nešteto možnostmi.

Več o nadgradnji prostora s stranskimi (fiksni) kovčki si preberite v "BURGMAN 650 - nadgradnja" (ki ga objavimo v kratkem...).

 

Zavore

tzitrus.com_02

Burgman ima zelo nadgrajen sistem zaviranja in je eden redkih (poleg Honde Silver Wing 600), ki ima centralni zavorni sistem (CBS). Spredaj ima zavore z dvema 260mm zav. diskoma ter dvojno-batnimi zavornimi čeljustmi in enako tudi zadaj, vendar le eden zav. disk, ki pa je nekoliko manjši (250mm). CBS je vezan na levo zavorno ročko. Ob pritisku nanjo se sinhrono porazdeli zavorni moment tako na sprednje, kot tudi na zadnje kolo. Medtem, ko desna zavorna ročka zavira le sprednje kolo.

Poleg tega ima tudi dejansko "ročno" zavoro, kar pomeni, da pri ustavljanju na klancu ni potrebno držati stisnjene zadnje zavore. Pri vožnji z burgmanom v ovinkih ni potrebno zavirati, ampak pri zaviranju pomaga tudi motor (enako kot pri vseh ostalih maxi skuterjih), ko lahko tudi z motorno močjo zmanjšujemo hitrost. Protiblokirni sistem (ABS) je v kombinaciji s centralnim zavornim sistemom tisto res najboljše (poleg vsega ostalega) kar najdemo pri Burgmanu Executive. 

Menjalnik

totalmotorcycle-com_menjalnik

Burgman AN 650 Executive ponuja dve možnosti uporabe menjalnika: avtomatski in ročni način.

Pri avtomatskem načinu menjalnik menjuje brzine v skladu z najbolj optimalnim razmerjem in še posebej pri vožnji navzkreber pravilno porazdeli moč ter s tem pridobi na svoji manevrirnosti kot skuter. Ponuja pa tudi možnost ročnega pretikanja brzin z gumbi UP (gor) in DOWN (dol) na levi strani krmila. Ta možnost je na voljo tistim, ki želijo sami uravnavati hitrost in menjavanje brzin svojega burgmana. Meni je ljubši avtomatski način menjave brzin.

No, poleg vseh teh posebnosti (ki jih najdemo le pri Burgmanu 650) pa ima "burgi" še t.i. POWER gumb,  ki ponuja možnost vključitve (še) dodatne moči. Dodajanje POWER moči se večinoma uporablja pri vožnji v klanec, kjer v kombinaciji z optimalno (avtomatsko ali ročno) menjavo brzin lahko "iztisnemo" iz Burgmana še dodatno moč.

 

Vozne lastnosti

Vozne lastnosti Burgmana so res izredne, saj je s prostornino 638 ccm, 55KM jakosti motorja in težo 275kg zelo vodljiv skuter in lahek tako v zavojih, kot tudi v ravnici. Vsekakor Burgman ni namenjen, da bi z njim "polagali" ovinke (čeprav se da tudi to!) ampak udobnem nizanju kilometrov predvsem v dvoje. Kljub velikosti se dobro znajde tudi v mestnem vrvežu. Vožnja z njim je res pravi MAXI užitek.

Glede vprašanja... "Ali je res Burgman 650 ...naj ...MAXI...?" To vsekakor je, saj sodi v sam vrh med potovanimi maxi skuterji današnjega časa.

 

 

Vir slik : blogspot.com, carphotomobil.com, findyourbike.com, iveho.com, wordpress.com, totalmotorcycle.com, tzitrus.com,...