Zakaj menjava?

sw12_214DT_beforeNajprej sem originalno Hondino sprednje steklo zamenjal z GIVI 214DT, ki je bilo dosti višje od prvotnega. S tem sem odpravil turbolenco v višini čelade, pa tudi vidno polje se je povečalo, saj se mi je pri originalni šipici, pogled lomil ravno na samem zgornjem robu šipice. Sama šipica  GIVI 214DT nudi zelo dobro veterno zaščito, tako za telo, roke, predvsem pa za glavo, saj v celoti zaščiti voznika. Zgornji rob 214DT je nad pogledom voznika, ki in več omejen, kot pri originalu.

sw12_214DT_side

Edina pomankljivost, ki me je zelo motila, je bila vožnja v dežju. V tem primeru postane prednost velike šipice problem, saj se nanjo lepijo kapljice dežja. V kolikor je vožnja po dežju na avtocesti, je hitrost tista, ki poskrbi, da kapljice spolzijo iz vidnega polja voznika. Vožnja izven avtocest, pa se v tem primeru sprevrže v res veliko težavo. Le-to težavo malenkost ublažimo z uporabo "sprejev za dež", vendar problem kot tak ostaja...

V kolikor ste med tistimi, ki se ne vozite po dežju, ste visoki okoli 180cm, potem je GIVI 214DT res prava rešitev za vas.

 

Postopek menjave GIVI 214DT z AF214

sw15Menjava je res preprosta, saj je GIVI poskrbel, da se vse luknje lepo ujemajo z originalom. Najprej odstranimo Hondino masko (3 vijaki). Nato pa še po 3 vijake na vsaki strani maksi skuterja. Posebaj pozorni moramo biti pri odvijanju/zavijanju teh vijakov. Namreč, matice so vstavljene v gumjaste vstavke, ki so samo vtaknjeni v luknje. Kaj hitro se nam lahko zgodi, da jih nehote izrinemo iz luknjic. V tem primeru nam celotni gumjast del pade v notranjost sprednje maske in ga ni mogoče več dobiti ven (seveda brez, da se razstavi celotna sprednja maska). Vijake zategnemo z občutkom, da jih ne pretegnemo.

sw09Kompletu AF214 (pa tudi pri 214DT)  je priložen komplet vijakov in dodatnih opornih ploščic, ki je namenjen starejšim modelom Honde Silver Wing (modeli letnika 01-03). V kolikor imate novejšega SW-ja, potem tega ne potrebujete, saj vseh 6 vijakov dobro učvrsti Givijevo šipico in ni bilo za opaziti, da bi tudi pri močnejšem vetru prišlo do kakega zvijanja.

 

Zaključek

sw21_Airflow_downPrednost GIVI AF214 je v tem, da ji je mogoče nastaviti min. in max. višino. Tudi pri najnižjem položaju ni nobenega piša ali turbolence okoli glave (voznika), saj je zgornji del šipice pod takim kotom, da gre vse mimo. Vidnost je dobra, saj v minimalnem položaju lepo vidimo preko roba. V najvišjem zgornjem položaju nudi dokaj dober, a malenkost omejen pogled, saj je spodnji del premične šipice matiran. Vsekakor pa to ni prevelika težava. Morebiti je pri AF214 malenkost več vetra le v telo (pri vseh položajih zgornje šipice) med tem, ko so roke voznika enako dobro zaščitene, kot pri 214DT.

sw22_Airflow_upNo, AF214 je bila preizkušena v vseh vremenskih pogojih. Izkazala pa se je predvsem v dežju (izven avtocest). Nastavljanje višine je preprosto in izvedljivo tudi z eno roko. Enostavnost pa je ob enem tudi edina pomanjkljivost. Namreč, zgornji del šipice lahko premami kakega kleptomana, da nam ta zgornji del tudi ukrade...