V razredu maxiscooterjev, ki imajo več kot 500ccm ni prav velike gneče. Zaenkrat se v tem razredu prodajajo trije modeli in sicer Silver Wing 600, Burgman 650 ter mlajši predstavnik GP800. Za razliko od 500ccm razreda ponujajo več moči, kar se pozna predvsem pri vožnji v dvoje. Po drugi strani pa so za vsaj 50kg težji, porabijo več ter tudi nakupna cena je dosti višja.
Na kratko lahko rečemo da je za ta razred skuterjev značilen 2 valjni motor, ki pa je različno vpet v okvir. Honda se je pri svojem najmočnejšem predstavniku odločila, da obdrži »klasično« skuter zasnovo, se pravi motor in pogonski del delujeta kot nihajna roka, medtem ko Suzuki in Gilera uporabljata (kot tudi Yamaha pri Tmaxu) »motorističen« način. Motor je vpet v ogrodje in »ločen« od pogona. Tudi pri pogonu imamo tri »sisteme«. Honda uporablja klasičen CVT menjalnik, prav tako Gilera vendar je pogon na zadnje kolo izveden z verigo. Suzuki pa moč prenaša preko zobčenikov in ima zaenkrat kot edini tudi možnost ročnega prestavljanja. Tudi pri samem izgledu opazimo razliko, Honda in Suzuki sta prava potovalnika, Gilera pa je bolj predstavnik športne vrste maxijev. Pa si poglejmo te tri predstavnike.
Honda Silver Wing 600
V proizvodnji od leta 2001. V tem času ni doživela večjih sprememb. Poganja jo 600ccm agregat, ki razvije 50KM. Ponuja največ udobja in luksuza med Hondinimi modeli. V sprednjem delu ima dva velika predala, pod sedež pa lahko skrijemo dve čeladi in še kakšno malenkost. Ponuja kombinirani zavorni sistem, kot dodatek pa lahko doplačamo za ABS zavore. Kot slabost tega modela lahko navedemo klasično skutersko vzmetenje ter manjše zadnje kolo (13«).
Suzuki Burgman 650
Suzuki ga je predstavil kot odgovor na Yamahinega Tmaxa in Hondinega Silver Winga. Poganja ga 650ccm motor s 56KM in je bil do prihoda GP800 tudi najmočnejši skuter. Suzuki ga je z leti posodabljal, vendar bolj vizualno, tehnika je ostajala enaka. Je edini skuter, ki omogoča »ročno« prestavljanje prav tako pa ponuja »power mode« način delovanja, v katerem elektronika »drži« višje obrate. Model Executive ima dosti »dodatkov« kot naprimer el. prednje steklo, gretje ročk itd.. Je pravi potovalnik , zagotavlja odlično zaščito in udobje. Slaba stran so njegove dimenzije in teža vendar, ko se ga enkrat navadite postane izredno okreten.
Gilera GP800
Kaj reči o tem skuterju? Mogoče je dovolj da povemo, da ga poganja 839ccm V2 agregat, ki razvije 75KM. To zagotavlja pospeške, ki se jih nebi sramoval marsikateri motor. Drugače je klasičen predstavnik »športnih« skuterjev. V primerjavi s konkurentoma ima slabšo vetrno zaščito, velikost agregata pa omejuje prostor pod sedežem, ki se tudi dosti segreje. Za daljša potovanja je obvezna uporaba kovčka. Ima električno pomično steklo ter kot za skuter neklasičen prenos moči z verigo. Zaenkrat ni možno dokupiti ABS dodatka.
Kaj dodati na koncu? Ta razred skuterjev je malo zameglil mejo med skuterji in motorji (npr. vzamimo Hondo Deauvill in Burgmana 650), ta meja pa se bo še bolj skrila če se uresničijo napovedi ostalih proizvajalcev, ki pripravljajo nove modele maxiscooterjev (naprimer BMW concept C). Verjetno pa se bodo ob prihodu novih konkurentov proizvajalci odločili in tehnično posodobili obstoječe modele.